سنگ اسلب ایرانی

سنگ اسلب ایرانی
سنگ اسلب ایرانی (سنگ اسلب اغلب به سنگ هایی می گویند که از کوپ سنگ موجود در معادن سنگ تهیه می شود، کوپ ها بعد از تحویل به کارخانجات توسط دستگاه های فوق پیشرفته بریده می شوند و بصورت ورقه در می آیند که در ابعاد متفاوت ارائه می گردد، سنگ اسلب اغلب در صادرات و واردات مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ ها با ضخامت 2 که ضخامت استاندارد صادرات می باشد تهیه می شود تا برای مصارف خارج از کشور نیز مناسب باشند. )

سنگ اسلب ایرانی : سنگ اسلب اغلب به سنگ هایی می گویند که از کوپ سنگ موجود در معادن سنگ تهیه می شود، کوپ ها بعد از تحویل به کارخانجات توسط دستگاه های فوق پیشرفته  بریده می شوند و بصورت ورقه در می آیند که در ابعاد متفاوت ارائه می گردد، سنگ اسلب اغلب در صادرات و واردات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این سنگ ها با ضخامت 2 که ضخامت استاندارد صادرات می باشد تهیه می شود تا برای مصارف خارج از کشور نیز مناسب باشند.  از طرفی این سنگ ها برای پروژه های بزرگ و خاص در کشور نیز بسیار مناسب می باشند. از جمله سنگ های اسلب ایرانی می توان سنگهای زیر را نام برد :

سنگ اسلب سیلور کاشان ، سنگ لاشتر، سنگ دهبید، سنگ مارشال، سنگ نجف آباد، سنگ اسلب سیلور تکاب، سنگ اسلب قرمز آذرشهر، سنگ اسلب حاجی آباد، سنگ اسلب گردویی، سنگ اسلب شکلاتی، سنگ اسلب گلدن بلک، سنگ اسلب پرشین سیلک، سنگ اسلب صلصالی، سنگ اسلب خور، سنگ اسلب مرمر، سنگ اسلب چینی، سنگ اسلب کریستال و …

سایز اسلب سایز بزرگ سنگ ساختمانی می باشد که در دنیا شناخته شده است و به عنوان سایز صادراتی سنگ به شمار می آید. با پیشرفت هایی که در صنعت سنگ و در سالهای اخیر به وجود آمده است می توان با ماشین آلات به روز بش و فرآوری سنگ ساختمانی را برای تولید سنگ اسلب با کیفیت به انجام رساند و سنگ اسلب ایرانی را برای صادرات تهیه نمود.

از سنگ اسلب ایرانی علاوه بر صادرات می توان در بخش ها ی مختلفی از پروژه های ساختمانی استفاده نمود از جمله در سنگ کابینت، سنگ کف، تابلو سنگ و …

 

 

نمونه هایی از سنگ اسلب ایرانی :

 

 

جهت مشاهده مجموعه کامل سنگ های اسلب ایرانی می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید
به این مطلب امتیاز بدهید

abbasi

سلام ... من مقداد عباسی هستم مدیر وب سایت بازار سنگ ایران . در مجموعه بازار سنگ ایران متعهدانه می کوشیم تا بهترین اطلاعات و محصولات را برای شما مخاطبان گرامی تدارک ببینیم .

پست های مرتبط

Leave Your Comment